2013. szeptember 2., hétfő

I'm a Hero!

Én vagyok a Hős, azaz lenyúltam édesanyám kendőjét és köpenynek használom... 

Készítettem egy Elise shawl-t maradék fonalakból, gondoltam kicsit kitakarítom a fonalasomat, meg lesz egy újabb, színes kendő a nyakamban. Ez volt az elképzelés, majd jött egy 2,5 éves hurrikán. A Hurrikán. Életem felforgatója, a minidiktátor, aki minden, az édesanyja által készített holmit szeretne -"Akarom, enyém"- kisajátítani. Így lett az én kendőmből előbb "miünk", majd "enyém". Viszont megoldást kellett találni arra a problémára, mely szerint a kendő nem szándékozik a dacos ded vállán maradni. Az okos anya pedig megoldja, azonnal. A kendő pedig átalakult köpennyé. 



Fonalak: Yarn Art City, Dora, Red Heart Bella
Tű: 5-ös
Minta: Elise Shawl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése