2013. szeptember 6., péntek

Hópehely

Sziasztok!

     Ugyan még csupán az őszbe léptünk bele, de ennél a szeszélyes időjárásnál sosem lehet tudni épp mire ébredünk reggel, így azért már készülnek a téli kiegészítők is. Ma reggel már jött a panasz drága dedemtől hogy hideg van, az őszi sapka nem elég, kéne már egy jó kis sál is. Tehát a szűkösre szabott időmben még valami garbót, sálat, kesztyűt is kéne készítenem. Direkt hagytam ki a sapkát a felsorolásból...
    A sapka gyártás elindult, méghozzá téliesített, béléses formában. Biztos nem csak az én gyerekem kényes a hidegre, neki bizony reggel a bölcsődébe vezető úton bélelt sapka kell. Ezt a fonalat még Angliából kaptam  a lila fonalakkal együtt amikből már babatakarót is készítettem már, illetve ebből a fehér fonalból is használtam már a nem rég bemutatott és immár megkedvelt lila-fehér sapkához
  Hóhely sapkának neveztem el, teljesen illik rá. A homlokára egy hófehér hópelyhet applikáltam rá, csillog minden része. A bélése egy kis anyagában pöttyös, rövid szőrű plüss anyag. Erre a sapkára mondom azt hogy igen, ez az ízlésem, ezzel a sapkával vagyok a legjobban kibékülve, most értem meg rá hogy az elképzeléseimet teljesen abban a formában jelenítsem meg ahogy elképzeltem. Most ezt érzem a  csúcsnak. Megnyugodtam kissé, végre sikerült. Sőt, még a bélés varrásával is elégedett vagyok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése