2013. szeptember 24., kedd

Balerina szoknya

Így, késő este mutatom be nektek ezt a szoknyát. Alízom nagyon válogatós teremtés, az utóbbi időben többször derült ki a számomra hogy az ízlésünk igencsak eltérő. Határozott elképzelése van arról mit vesz fel és mit nem. Döntöttem, egy ultracsajos darabot készítek neki. No lássuk mi sült ki belőle.
Azt tudtam hogy rózsaszín legyen és fodros. Arra bukik most a 2,5 évesem. A sapkákból már a padlás is tele van. Legyen akkor egy szép rózsaszín, fodros szoknya.

Fonal: Yarnart Flamenco 
   a szoknya alapja: fehér gyapjú fonal (sajnos nem emlékszek a nevére)
Tű: 4-es

U.i.: hihetetlen, de ez nekem is tetszik

A mintát itt találhatjátok, magyarul.
Crochet balerina skirt



4 megjegyzés:

  1. Szia! Ilyen szoknyát én is szeretnék a lányomnak készíteni, segítenél egy rövid leírással, hogy csináltad? üdv Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha értesz angolul, ravelry.com-on van hozzá leírás :)

      Törlés
  2. Ez a szoknya csodálatos! Gratulálok hozzá! (Bár nekem is gyökeresen más az ízlésem, de el kell ismernem, hogy a lányodnak nagyon jól áll.)

    VálaszTörlés