2014. augusztus 7., csütörtök

Rainbow Dash

Tegye fel az a kezét aki ismeri a My Little Ponyt!


Bevallom, ezt még én is szeretem. Aranyos, barátságról(is) szól és nem túl nyálas, vagy amikor az, azt direkt túl játsszák. Ferdetükör? Tanulságos mese? Agyromboló? Mindenki azt lát bele amit szeretne, de tény hogy sokak hétköznapjaiba belelopta magát és főleg a kis lányok szeretik.

Van egy remek tervező, Liz McQueen, nagyon régóta szemezgettem a mintáival. Szeretem, mit szeretem, imádom az anyagában mintás cuccokat, de eddig nem tudtam hogy lehet őket kivitelezni. Kinek ne lett volna a nagyitól egy macis kötött pulcsija? Liz pedig ilyeneket tervez, a mintákat nem ráapplikáljuk, hanem eleve belehorgoljuk, sok-sok színváltással. Úgy alakult hogy 5 éves lett a tervezőnő blogja, így kaptunk egy kupon kódot amivel egy tetszőleges mintát megkaptunk ingyen. Na ki tudja mit választottam? :D Naaaa ne hozzatok elhamarkodott döntést, én a sapi alap mintát, azaz a The Graph Beanie-t választottam. Megtanultam az alapokat, innentől semmi sem lehetetlen.

Az első áldozatom Rainbow Dash volt. Természetesen ennek is van mintája ami ITT elérhető.

Jöjjenek a saját képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése