2014. február 27., csütörtök

Totoro

Készült egy pulcsi is

Egy nap megelégeltem a barbie áradatot, a rózsaszín puncsfelhőt és gondoltam egyet, nézzünk valami mást, olyat amit anya is szeret. Nagy Miyazaki Hayao rajongó vagyok és tudom hogy van kisgyerekeknek is nézhető meséje, a Totorora esett a választás.


A történet, a kislányok és természetesen a Totorok azonnal belopták magukat Alízom szívébe. Lefordítom: anya megszívta, kezdheti a Totoro és Cicabusz gyártást. Gyors -mer' az úgy működik  tűt ragadtam és el is készítettem a kívánságlista első pontját. A második a Cicabusz, de puhát szeretne és beülőset..... Persze majd megoldom.


Na szóval Totoro. Gondoltam most nem horgolok mert az lassú, inkább varrok, az gyorsabb -aha, ahogy azt Móricka elképzelte. Thermoból varrtam, hímeztem, a pupillát pedig horgoltam -mert nem volt itthon fekete thermo. A szabásmintát innen töltöttem le, csak tettem rá még lábakat :) Életemben nem varrtam még plüsst, illetve nincs se varrógépem, se rendes ollóm, szóval kérlek ne legyetek túl kritikusak.

Szerintem írnom sem kell hogy a lányom imádja a plüss Totorot, ennyi, legyőztem a Barbiet! Ez az!

My neighbor Totoro




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése