2014. február 14., péntek

Ömlesztve

A tegnapi cukorka sapihoz készítettem még egy nyakmelegítőt is, hadd legyen teljes a szett.






Elővettem a tavaszi sapikat, kiderült hogy van egy pár darab. Őszintén meglepődtem :) vagy annyira mégsem. Kettő kapott gyorsan pár bővítő sort és ha már az átalakításnál jártam, egy régebbi pulcsi nyakát is a saját ízlésemre formáltam. Jó ötletnek tűnt először a sálfonal a nyakban megoldás, de a kezdeti lelkesedés után elmúlt a varázs. Szóval sima pulcsi lett belőle. Az egyik átalakított sapi az ehhez való darab volt. A másik sapka is egy szett része, de sajnos ott a pulóvert végérvényesen kinőtte pocak tájékon. (megőrülök hogy csak fejjel lefelé teszi be ezt a képet.....)

Végül pedig: megváltoztattam a Facebook oldalam profilképét, ezek mind a lányom sapkái, csupán egy maradt le, a fekete cica sapi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése