2014. január 20., hétfő

Hercegnő

Kislányom 3 éves lett, így megkérdeztem tőle: "Mit szeretnél szülinapodra?" "Hercegnőt!"-hangzott a határozott válasz. Így kezdődött és most megmutatom a végét.
Van ebben a babában minden, egy adag Anchor pamut fonal, egy kis Róna, meg egy kis Lana Grossa. Egy a közös, mindegyik mercerizált pamut fonal, tehát lazán mosható mosógépben és nem bolyhosodik. A tölteléke szivacs, puha, könnyen szárad.
A haja Anchor Style Creativa, 8 deka körül, minden szálat egyesével csomóztam. Igen, csomóztam, nem csak simán hurkolva van, tuti gyerek biztos. Szerintem egy atomtámadást is kibír, kell is az erő hogy túlélje lányom szeretetét. A haja ezeken felül frizurázható, fésülhető.
2 koronát készítettem neki, most csak a kisebbiket mutatom meg. Ezeken felül popót is formáztam neki. Mondjuk úgy, lányom imádja a popókat. Bugyit, cipőt nem kapott a Hercegnő, úgyis azonnal leszedte volna róla a kis gazdája.
Nos jöjjenek a képek:

Crochet Princess doll





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése